13 haftalık oldum bir haftadır ara ara geçen ara ara yakan kavuran bir yanma var vajinamda iç kısımda böyle girişin iki üç parmak gerisinde gibi hissediyorum hiçbir akıntı koku vs yok acile gittim enfeksiyon mu diye değerler normal çıktı dr su iç bol bol dedi bende içmeye çalışıyorum ama bazen tuvaletteyken başlıyor yarım saat sürüyor bazende hiçbişey yokken öyle otururken birden yanma başlıyor sonra geçiyor öyle yanıyor ki bazı zamanlar oturmakta zorluk çekiyorum içeriden resmen fık fık alevleniyor bu neden oluyor ya hormonlardan vs mi hap içiyorum doktor verdi decavit ve faramat verdi yeni başladım onlara acaba alakası var mıdır bilemedim rahatsız oluyorum sebebini bulsam çözücem 🤦🏻♀️