Acemiannedenterfi Kızlar doğa ismi çok seviyorum sanırım onu koyacağım. Ama anlamlı bir isim mi sizce 😂 yani bana yeşillik mavi huzur mutluluk veren bi anlam ifade ediyor . Bu yeterli mi ahirette isimleri ile çağırılacak ya yırtar mıyım sizce doğa ismiyle 😂
Nesfur41 Acemiannedenterfi Doğa isminde herhangi bir sakınca yok koymak caizdir bizimde kızçenin adı doğa olucak allahın izniyle 🌸🌸