Doktor bana magnezyum yazdı hangi marka almalıyım karar veremedim
Siyahgul ben efermag kullanıyorum suda eritiliyor tadı da kötü değil
Siyahgul magosit bence daha iyi. İşe yarıyor yani.
magosit 365 tablet yazdı bana Acaba dedim ocean magnezyum var onu mu alsam diye
Suda eriyen bana yazmıştı içemedim midemi bulandırdı tablet istedim bnde
ocean extramag bunu kullansn var mı acaba