Tezgel 2 3 hafta önce aniden oluşan diş ağrım peşine boğaz ağrısı ve kulak ağrısı olarak devam etti sonra iltihap oluştu dişci antibiyotik kullanıp gelmen lazım dedi doktorumla görüştüm doktorum da onay verdi iltihap daha zararlı o yüzden agumentini kullan ve dişini yaptır dedi. Bu süreçte iltihap çenemin açılmamasına sebep oldu ve ağzımı açamadığım için sadece çorba ve sütle beslendim üstüne 3.5 kilo verdim çok zordu tam 3.5hafta diş ağrısı çektim ve 2 paket antibiyotik kullandım uyku uyuyamadım her gün ağladım ağrılardan en son bir gün acıdan kıvranırken uyuya kalıp 2 saat sonra uyandım ve ağrım yoktu meğer iltihap patlamış o patlayınca rahatladım ağrı sızı kalmadı. Ama hala çenemi tam açamıyorum normal yemeklerimi yiyebiliyorum da dişcinin işlem yapabileceği kadar açamıyorum kadın doğum doktorum hala yaptır o dişi diyor ağzımı tam açabildiğim an yaptıracağım dişimi. Tuzlu su, sirkeli su, karbonat, sarımsak, karanfil yağı, susam vs hiçbir şeyin faydası olmadı bana..
Lütfen bi diş doktoru ile görüşün iltihap için en azından b sınıfı antibiyotik kullanın iltihap ilerlemesin bebeğe zararı oluyormuş :(