Kızlar moralim yerle bir bugün kontrolüm vardı 36. haftadayım geçen hafta bebek 2900 gr çıkmıştı bugün 2800 çıktı basıl oluyor bu doktor hiç kilo almamış dedi üzüntüden nefes alamıyorum, doktor normal falan dedi ama hiçbir şey anlamadım da dediğinden. Karın çevresi de 2 hafta geri çıkıyor başına gelen var mı sizce neden böyle oldu🥺