Korkma hiç ben 2. Ye hamileyim o kadar kotu bı şey olsa emin ol kimse 2. Yi 3. Yü dusunmezdi bile. Tabi ki sana diyemem ki hiç bı şey hissetmeyeceksin yalan söylemiş olurum ama şunu bil ki sonu mükemmel doğuma odaklanma bebeğine odaklan daha kolay geçer senin için 😊