Geç döllenme olduysa öyle oluyor.Ama biryerde kapatıyorlar açıklarını bebisler dert etme yani.Ben doktora gittim 22 sinde 6 hafta 5 gündü sata göre ama usgde 5 hafta 1 gün gözüktü o yüzden bebeği göremedik keseyim gördük sadece dua ediyorum inşallah bebegide görebilirim diye beklemek çok zor.Sen takma onu kafaya yani normal cnm.