Kızlar yardımcı olun bugün sağlık ocağına gittim dün kan verdim bugün sonuç çıktı 21.8 idrarda kanama görüyorum dedi kanaman varmi dedi yok dedim yerleşme olabilirmi sizce? Psikolojimi bozdu çok kötüyüm ya yarin tekrar kan vericem yükselir mi böyle olan varmi aranızda rahatlatin beni nolur çok istiyorum 5 yıldır olmuyordu mucize gibi oldu . Adetim daha 4 gün var