Sevkiyee Kızlar12.haftada erkek gıbı denıldı ve sonrasında cinsiyet gostermedı şuan 23 haftaym dün gittim yıne göstermedi sızce kız olma ihtimali varmıdır kızlar geç gosterır derler sizce dogru mu
Smyklkc Sevkiyee detaylıda belli olur bize de 13. Haftada erkek dedi dün gittim 16+4 te bağdaş kuruyor sürekli ve göstermiyor 13. Haftada da zorla görmüştük