Arkadaşlar sabah doktora gittim. Değerlerim yüksek çıktı ALT ve Ast normalde 35 olması gerekirken 100 çıktı😐21+3 günlük hamileyim. Özelde en erken 10 gün sonraya randevu buldum. Devletteki doktorum yediklerinden de olabilir ya da safra kesesi veya başka bir şey de olabilir dedi. Doktora gidene kadar yağlı yiyecekler,kızartma,makarna,pilav beyaz ekmek vs yeme yeşillikle beslen dedi. Yeşillikte meyve de çok yiyorum aslında ama çıkınca çıkıyor işte. Bu sürede ne gibi şeyler önerirsiniz? Meyve sebze ya da başka şeyler neler yemeliyim doktor muayenesine gidene kadar?