Buby Bugün hem şeker yükleme hemde idrar testi yaptırdım ama idrar protein de +- yazıyor sonucu anlıyamadım yardımcı olun görsel ekliyebilirsem sonuç görseli ekliycem 🤦🏼♀️
Elifinannesi5454 Buby anladgm kadaryla negatf sonucunz bı skntı yok gbı +- yapmalarnn sebebı + mı uoksa - mı dıe ama sonuc negatf yazıo karsısında yınede doktora sorarsanz net bsey soyler
Buby Elifinannesi5454 evet bende +- yapmalarından birşey anlıyamadım ya + yaparsın yada - haftaya salı dr kontrolum var inşallah temizdir🙏🏼