Kızlar annemle iş yapıyorduk yükseğe uzanıp birsey koydum o an unutup karnım kasıldı yamuk yumuk oldu ağrıdı çocuk sürekli hareket ediyor suan lavaboya gittim sarı akıntı geldi peceteye annem iltihap dedi ama içim rahat etmedi doktora gitmelimiyim sizce yoksa abartiyormuyum ağrım kasılmam yok suan ama bebek devamlı hareket halinde 33+ 5 im