Surad7234 ozlem123tksz benim nişan geldi 4saat sonrada doğum gerçekleşti ihmal etmeyin sağlıcakla kavuşun inşallah
hatice_x ozlem123tksz leke gelip dursa evde bekleyin derdim fakat kanamanız çoğalmış hasteneye gitmenizden fayda var geceyi o şekilde geçirmeyin bence
Sumeyyealts Benim iki gündür geliyor her tuvaletten sonra sümüksü bir yapı baya da fazla çatı muayenesi tetikledi ondan sonra geldi zaten bakalım ne olacak
Dilarayy Sumeyyealts bende 39 haftalık hamileyim bugün çatı muayene sonrası pembesi leke gelmdi Dr normal demişti ama az önce kanlı sümüksü akıntı geldi bilemedim doğum nişanı mi muayeneden dolayı mı
Sumeyyealts ozlem123tksz kanama varsa hastaneye gidin benim doktorum kanama su gelmesi olursa doğumhaneye gel demişti bence riske atmayın
Sumeyyealts Dilarayy muayene tetikliyor işte nişanı sizinki de nişan benim 2 gün geldi hala da bitmiş değil