Aseer 34+6 yım ve zorunlu sezaryen olucam bel fıtığı çıktığı için.24.01.2024 te doğurayım bari tarih güzel olsun dedim 38+6 oluyor ozaman, dr um beklerse yaparız dedi😄şimdi aldı beni bi telaş ya öncesinde kendi gelmek isterse diye