pnar8007 Gelişimi önden gidiyorsa bebeğin doğması bir sorun oluşturmaz ama bu gelişimden kastim boyunun kilosu ile uyumlu olması ve ciğerlerinin gelişimini tamamlamasi ,fakar şekere bağlı olarak suyun artmış ise ve bebek kilo almiş ise bu da erken doğuma sebep olur. Zaten 37. Haftayı doldurmussunuz şu saatten sonra bebeğin doğması bi problem değil ,erken doğum da denemez her an doğabilir durumda.ve zamanında fakat size tavsiyem mümkün olduğunca sekerinizi kontrol altına alin ,sizin şekeriniz 190 ise bebeğe giden kan şekeri de 190 ama sizin şekeriniz 120 ise bebeğe giden de 120 ,eger olması gerekenden yüksek bir kan şekeriniz varken doğarsa doğduğu zaman kendi pankreası devreye girecek ve bebeğin kan şekeri bir anda düşecek bu da hipoglisemiye ve beraberinde başka tehlikelere sebep oluyor ki doktorlarin korktuğu durum tam olarak bu.. Normal bir kan şekeriniz varken doğarsa böyle bir problem olmayacaktır. 36. Haftadasınız 1 hafta kadar sıkı bir diyet yapip egzersiz yapmak için kendinizi zorlayin.