Kızlar ben ilk hamileliğimde 7000e yakın bi değerle öğrendim sat den 2 gün önce. Keseyi adet günümde gördük. 6 haftada kalp atışını duyduk. Acaba ben üstüne görme dediğimiz şeyi yaşamış olabilir miyim?Normalde bu kadar yüksek çıkıyor mu? Şuanda da geçen ay ilk kez adetim 10 gün gecikti 10. Gün fitil attım enfeksiyon için o gün hastalandım ama üç gün sürdü. Şuan başım acayip derecede dönüyor. İçimde de tuhaf bir his var sanki olabilirmiş gibi hissediyorum.