Aygun197 ben de ikizlere hamileyim 15 haftalık. Normal. Bebekler ve dolayısıyla rahim büyüyor. Benim cuma günü canımı yakacak kadar sağ kasığımda ağrı oldu. Ertesi gün geçti. Pazartesi günü de kontrolüm vardı. Doktoruma sordum. Normal, rahim büyüyor dedi.