Minigiim-vebenn52 Sevvalkizilkayaa bu haftada başlama bence doktoruna sor ben yürüyüşe erken başlamıştım rahim ağzı kısalması olmuş doktor dinlen dedi hareket etme dedi Erken doğum vs olmaması için doktora sorun öyle başlayın derim en azından 35li haftalarda başlayın
merbay5 Ben 34. Haftamdayım en başından beri yapıyorum vücudumu çok rahatlatıyor youtube da elçin demirel var tavsiye ederim