Fundatercuman
Benim de ilk hamileliğim genetikte şeker yok, açlık tokluk şekerim iyiydi ve çok da kilo almadığım için doktorum gerek görmedi kararı bana bıraktı. Bende şeker yüklemesi yaptrmadım. 28. Hafta da suyun fazla şekerli şeyler tüketme dedi. 32 de aynı şeyleri söyledi. Ama bebek gününde gittiği için pek dikkat etmemiştim. 34. Hafta da başka doktora gittim. Suyumun gerçekten çok fazla olduğunu ve bebeğin de 2 hafta önden gittiğini. Bu şekil devam ederse bebeğin kilosundan dolayı normal doğum yapamayacağımı söyledi. Çok ciddi diyet verdi. Gerekirse aç kalmamı söyledi. Çok üzüldüm. Daha önceden şeker yüklemesi yapmadığım ve önlemini erken almadığım için. Sizin haftanız bana göre iyi sıkı diyet yapmanızı öneririm