ncbkyaa aslında hiç birseye dikkat etmedim ben çalışıyorum zaten gün boyu yatıp dinlenmedim hiç aslında bu biraz kafaya takmamakla da alakalı birinci aşılama da hep dinlenmeyle geçmişti artık umudum kalmamıştı açıkçası
Tedavi sürecinde ise sadece akşam gonalf iğne kullandım 9 gun filan sürdü sanırım daha sonra eşimin spermlerini alıp en iyilerini yerleştirdiler ağrılı sancılı bir süreç değil öyle sadece adet olacakmış gibi bir ağrı hissediyorsun