Sen ne yaparsan yap bebeğin keyfini bekliyorsun canım öncelikle bunu bil 🙃 39+6 dayım hala tık yok hanımefendinin keyfi yerinde 4 yaşında kızım var hiç oturmuyorum hep Bi hareket halindeyim okula götür getir evde desen temizliğini falan kendim yaparım hep sürekli yürürüm evim 10. Kat hergun 5 kat çıkar 10 kat inerim 1 aydır falan hurma ananas ne bulursam yiyorum ama benim kız hala kanala girmemiş ilk kızımda 41+1 de suni sanciyla olmuştu hiç belirtim sancim yoktu onda da yani kızlar erken gelir lafi Bi hurafe 🥲