Mranaa arkadaşlar 6 haftalık hamıleyım ve az önce sert bişekılde ayagım kaydı düştüm kanamam filan olmadı bebeğime bısey olmıs mudur?
turkan403 Mranaa geçmiş olsun canım dikkat et doktoruna gozuk derim daha küçük cnku ilk 3ay çok onemli
denizmanzarasi Mranaa olmamıştır Allah’ın izniyle 🙏🏻 Ben ikizlere hamileyken 24.hafta civarında düşmüştüm şükür bir şey olmadı ama yine de bi doktora gidin içiniz rahat etsin
11-02- Mranaa ben markette bayılmıştım 14 haftalık hamileyken başımı kasaya çarpmıştım ve sırt üstü düşmüştüm hemen ambulans çağırıp bebeğe bakıldı şükür bişey olmamıştı bende de kanama vs olmadı yine de muane ettirdim içim rahat etsin diye
mervemurat16 Mranaa ben mutfakta düşmüştüm kaç haftalıkken olduğunu hatırlamıyorum fayansta kayıp düştüm şükğr kanama birşey olmadı belimi vurmuştum ama genede bir doktora görünün ne olur ne olmaz