dolunay__ Bir yakınim ilk çocuğunu doğurdu ikinciye hamile kaldi oda doğdu eşi geri çekilmede hic birşey olmamış ama yinede adet olmadi kac gündür sizce hamilemi cok korkuyor
Hilal2901 dolunay__ 6.5 aylım bebeğim var korundugum halde gebe kalmısım. Hiçbir sey kullanmadan ihtimali çok yüksek
turkan403 dolunay__ ay hemen regl olmuş mu ki bnm kızım da 5aylik oldu daha ilk regl gormdm doğumdan beri leknmem oldu ondan şüpe etim olabiliyo korunmuyosa tabi ama regl döngüsü emzrimede ztn duzensz oluyo ilk kizmda 4aylkti gordm düzenli gidiyodu sonradan sürekli gecikmeler oldu🤷🤣🤣 normal yani yinede erken gebelik testi yapsın derim
dolunay__ turkan403 adet görmüş ondan korkuyor yine adet olmadi diye bazıları hemen adet gurmez zaten o iyce sitres yapti
turkan403 dolunay__ adet gören de kalabiliyo görmeyen de bende şüpeliym ama üç gün önce teste çıkmadı bekliyorum da🤷
turkan403 dolunay__ blmyom emin degilm daha haftaya gidicem kan vermeye benm eşim istyodu ztn ben süt tutar kafasindaydim oda burda kime sorsam süt korumuyo dedi ,🤷 🤦 ilkimde de korunmuyorum süt koruyo saniyodm bunda da öyle saniyodm takı leknme olana kadar 🙄