tgbadlgzr Kızlar 40 hafta olduk doğuramadım hala 😂 normal bekledik ama hiç gelecek gibi değil sizde durumlar ne yarın kontrol var doktor büyük ihtimalle sezeryan günü verecek
Aysimamom37 tgbadlgzr 38+6 benimde tık yok yarın kontrolüm var saglıcakla alalım kucagımıza inşallah 🤲🏻🤍
Yaseminalparslan tgbadlgzr 40 hafta doldu benimkide gelmedi sıyırma diye bi işlem yaptı bakalım ne olacak
Hnd_01 tgbadlgzr bende bugün tam 40 haftayim.4 cm açıklığım vardı.ama hala dogurmadim.cumaya kadar dogurmazsam suni sancı verecek doktor.
Deryam35 tgbadlgzr 40+3 olduk hala gelmeye niyeti yok oğlumun , artık çok sıkıldım son haftalarda hiç hamilelik çekilmiyor. Ödemden her yerim şişti zar zor yürüyorum birde üstüne üstlük yalancı sancılar çok halsizleştiyor. Hala açılmada yok
Yaseminalparslan Hnd_01 eldivene jel sürdü iki Parmağıyla baya içeri bastırdı kemiklerde hissettim elini çıkardığında sümüksü kanlı bi akıntı vardı eve geldim 1 saat sonra falan bildiğiniz borda şeklinde nişanım geldi sancıların düzene girmesini bekliyorum
Yaseminalparslan Sym35 kasıklarıma doğru ağrı vuruyor ciddi derecede de baskı hissediyorum sürekli tuvaletim var hissi var ama aslında tuvaletim yok gün içinde yürüdüm merdiven indim çıktım sıcak duşa girdim bunlar normalde hızlandırıcı şeyler bakalım nasip