Bence de hastaneler sıcak oluyor kalın almaktansa ince alıp üstünüze sabahlık alabilirsiniz. Kalınla terleyince çözüm yok ama üşürseniz üstünüze giyebilirsiniz. Ben önü düğmeli normal uzun kollu ince pijamalar aldım hatta kısa kollu mu alsam diye de düşündüm, üstüne de sabahlık