Kızlar merhabalar umarım hepiniz iyisinizdir😊 biz şu an 22 haftalığız ve biberondur göğüs pompasıdır veyahut diğer şeylerdir ben daha hiç almadım ayriyeten kontrole her gittiğimde filan ebebek ve civile gidip zıbın, takım filan alıp geliyorum harici başka hiçbir şey almadım. Sizce şu dönemde ne alayım ya da ne almalıyım fikir verirseniz çok memnun olurum 🙏🏻 Biberon konusunda yardımcı olursanız ve diğer önemli olan şeyler neyse onlar hakkında da bilgi verirseniz ve öneride bulunursanız çok sevinirim 🙏🏻💛