Bbk88 aşılama normal gebelik gibi ama ileri hareketlileri rahme verdiği için doktor tutma ihtimali daha yüksek, benim normalden olmuyor 4 yıllık evliyim, çatlatma da denedim, femara ve klomen de denedim, olmuyor normalden, aşılama tutuyor ama ilk aşılamam tutmuştu 🤗