Sevil1996 13 haftalık hamileyim 5 gün önce doktora gittim herşey yolundaydı sürekli gitme istediği var hep merak ediyorum :( doktor bıkacak diye gidemiyorum bu döngüden nasıl kurtulacağım ilk gebelik :(
Bebekayik Sevil1996 ben 12 haftadayım 1 ay 1 haftadır gitmiyordum bugün gittim doktor ekstra bişey söylemedi de yapmadıda yani gitmesemde olurmuş benimde ilk gebelik bende tabiki merak ediyorum ama farklı bişey göstermiyor ki sürekli gidip bakıyim 😂
Sumeyyeky Sevil1996 bende öyleyim hep bir pimpirik var 15+3 de gittim özeldeki doktora cinsiyet öğrenmeye 1 ay sonra gel dedi bekleyemem diye 9 ocağa devlete randevu aldım 🤣🤣
OguzMoms Sevil1996 Yanlız değilsiniz 2.hamileligim olmasına rağmen bende hep endişeliyim ama sürekli ultrasyona girmekte iyi değil icinizi ferah tutun 🌸
Sevil1996 Bebekayik ya ben şeyden çok etkilendim burada olsun sosyal medyada olsun bebeği kaybeden çok anne var kalbi duran sanırım evhamlı olduğum için korkuyorum ama gidince rahatlıyorum 😞😞
Bebekayik Sevil1996 öyle düşünme hep sağlıklı olduğunu düşün bende ilk haftalarda çok korkuyordum acaba yaşıyor mu diye çok şükür bir sorunu bir riski yok doktor dedi mi riski var diye sana
busbus14 Sevil1996 o bende de var benim 2 hafta öncesinde düşük tehtidi geçirdim hala ara ara lekelenme oluyor ama 2 hafta öncesinde bebeği gördüm usgde kalp atışını da dinledim şuan 14+5 2 hafta sonra kontrolüm var ama aşırı evhamlıyım bişey olmuş mudur korkusu var içimde
Sevil1996 Bebekayik önüme çıkan videolar beni çok etkiledi sanırım ya da yazılanlar herşey yolunda dedi hatta 🤲🤲🙏❤️🥰🥹🥹🥹
Ebrulikn5 Bende öyleyim bugün tam 13 hafta oldu 1 ay sonra gidecem kontorle hep bi merak ediyorum ne bahane bulsamda gitsem diye düşünmüyo değilim demekki tek değilmişim
Ebrulikn5 Sevil1996 hayır daha öğrenmedim bi dahaki kontorlde 18 hafta olmuş oluyoruz o zaman öğrencem insallah
Sumeyyeky Sevil1996 öğrendik cinsiyeti kontrol için 1 ay sonra gel demişti de 1 ay ohooo çook uzunn kızımız olacak nasipse 🩷
Sevil1996 Sumeyyeky darısı bana ya yeniyıldan sonra gidicem 14 hafta olcam o zaman öğrenirim inşallah sag Salim kucağımıza alırız bebeklerimizi inş çok amin ❤️❤️🥰🥰