Bu durumdan cidden aşırı sıkıldım artık . Hamilelik başından beri salam yeme ,sucuk yeme , aa o ne sosis mi ağzına bile sürme. Sigarayı zaten aniden bırak. Sola yat sağa yatma , ayaklarını öyle uzatma , bebek hareket etmezse uçarak hastaneye git, gerekli gereksiz nst’ye gel dur . Saatlerce ayakta bekle ağrıdan öl sonra doktor bunu beğenmedim git saatlerce bekle bir daha çektir desin . Ay cidden çok bunaldım son haftalara geldim ama şu 9 ayı hiçbir şeyiyle unutamicam ya hamileliğin inanın asla böyle zor olduğunu bilmiyordum . O kadar rahatsız edici ki her şeyin böyle yasak ve abartılmış olması . Ağzıma 1 tane cips atsam ağlayacak kıvama geliyorum bebeği zehirlendim diye 🤦♀️🤦♀️😫