Progestan kullanırken açık renk kanama bile oldum kahve rengi lekelenmelerde oluyor beyaz ilaç akıntılarıda oluyor sancımda var kasıklarımda ama bebek sağlıklı çok şükür 7+3 den gidiyoruz allahın izni ile çok kafanızda kurup kaldırmayın çok stresli tahmin edebiliyorum ama bütün tedbirleri alıp gerisini allaha bırakacağız doktorum kendı söyledi kanamada olabilir lekelenmede