Merhaba kızlar. Organ taramasını hangi hastanede nasıl yapıyorlar. Yaptıran varsa bilgi verebilir mi? Özellerde direkt doktor yönlendirince aynı gün radyolojiye gidebilirim sanıyordum ama o şekilde değilmiş başka gün için tarih verdiler. Devlettede aynı şekildeymiş. Bir özel hastanede de muayenenin içinde 23. Haftada yapılıyormuş radyoloji olmadan. Sizce hangisi daha mantıklı?