GamzeeAlii kızlar ben geçen sene oğlumda 28. Haftada doğum çekimimde takacağım tacıma kadar halletmiştim. Yani diyeceğim o ki bu haftalara geldiyseniz yapın gönlünüzden geçen hazırlıkları☺️. Hamilelik bu tabiki belli olmaz ama çok ileri haftalardada maalesef kôtü şeyler olabiliyor ve böyle düşünürsek doğuncaya kadar hiç bir şey yapmamalıyız o zaman. Sizde çok güzel haftaya gelmişsiniz, belliki serklajınız gayet güzel olmuş ve sıkı sıkı tutuyor bebişinizi. Gönlünüz rahat olsun ❤️