GGul_20 Asiri derece iyi gidiyor ilk gebeligim, bende 14+4 üm, arada kasik agrisi ve gaz , akinti disinda bi belirtim de yok aslinda sizin belirtileriniz neler?? Bir de cok ayakta durunca kalca agrim oluyor :)
Mehlika26 GGul_20 ara ara kasık ağrıları ve akıntıda çoğalma oldu sizde var mı öyle bir şey ayakta çok durunca sağ kalçam ağrıyor benimde
GGul_20 Mehlika26 ara ara kasik agrim oluyor dedigim gibi ama ilk zamanlardaki kadar sik ve siddetli degil. Sanirim altin dönem dedikleri döneme gectik, ama su kalca agrisi gercekten bazen cok can sikici oluyor 🫠🫠🫠 neyse bebis icin deger, Allah saglikla kucaginiza almayı nasip eder insallah. 🥰