demett300 9 haftalık gebeyim kızlar hiç bi sıkıntım yok şükür tek sıkıntım çok uyuyorum gece uykularını sabah gün içinde değil ama mesela gece 11 de yatıyorum sabah 11 de kalkıyorum 😂 bu kesin zararlıdır vücuduma ama napıcam bilmiyorum
Minnosaannee demett300 o haftalarda uyku hali halsizlik çok olur geçiyor sonradan . Ama kendini alıştırirsan vücut hep ister. Bende çok gazla uyuyorum okuyunca bi afalladim . Posta girince anladım 😅😅
Derinnmom demett300 hiçbir zararı yok aksine mide bulantısından en iyi kaçış yolu 😂😂 ben o haftalarda 14-15 saat uyuduğumu hatırlıyorum doktor hep uyu dinlen diyordu 😂😂