Merhaba kızlar 14+0 haftalığım ara ara kalp çarpıntım oluyor özellikle bu sabah ilk uyandığımda hissettim. Gebelik öncesi kalp atış hızım 68-70 sularında idi gebelikle beraber kan akışı hızlandığı için kalp atışım da arttı 86+ sularında bu da etkilemiş olabilir diye düşünüyorum sizde de oluyor mu çarpıntı