Ata1-meri ben 38+5tim ilk doğum sezaryan olduğu için ikincide sezaryan oldu,ben grip olduğum için spinal sezaryan oldum.. zaten belli değildi ne olucagi, amaleyathande doktorum spinal olucağıni söyledi cunku grip olduğum için enfeksiyon olabilir dedi,ben genel istediğimi söylemiştim açıklama yaptı…kabul ettim, siz doktorunuzla yada anestezi doktoru ile konuşun,egerki grip vs olurssniz yatış verilirken hemşirelere grip olduğunuza dair bilgi verinki anestezi doktorunun bilgisi olsun..isteğe bağlı da istediğiniz yapıyorlarmış , hemşire öyle demişti