Ulviyedlnn ben ilk hamılelıgımde hiç bulamadım devlette randevu bi defa buldum oda bayram tatili olacagı için iptal edildi baş hekimi tarafından.bu yüzden bılac kere açile gitmıstım 30 haftalardan sonra. Ona ragmen sordular buraya hiç gelmemişsin bilgilerin yok diye, ultrason kagıtlarımı da kendım götürmüştğm onları verdım onlara baktılar sonra tmm dedıler doguma aldılar