Benim rahim perdem varmış ama ben bunu bilmeden hamile kaldım ilk bebeğim bundan bağımsız kalp atımı olmadı kürtaj oldum. Şimdi 10+5deyiz. Tarama testlerinden sonra tedbir amaçlı serklaj olacağım. Rahim perdesi olup bu şekilde işlem gören var mı morale ihtiyacım var. İnşallah sağlıkla kucağımıza alırız.