Ebru-29 hayır aslında ama aç gidiyorsunuz zaten gebelik ekstra hassas bir dönem midem kazınıyor kalkar kalkmaz kahvaltı etmem gerek midem bulanıyor zaten bir de 8.30 dan 11 e kadar aç beklerseniz normal bence ama tabi ilk gebeligimde böyle olmadı herkeste olacak diye birşey yok