Kızlar günaydın 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim beta 291 di bugün üzerinden tam 48 saat geçmeden kan verdim 343 çıktı saat bile önemliymiş galiba onu sonradan öğrendim ilk gebeliğim biraz tecrübesizim değer artış düşük mü yoksa şuan için normal mi lütfen bilgilendirir misiniz