Arseee
bebeksu0
Ben istanbul bahçelievler hastanesinde doğum yaptım planlı bir doğumdu.
Doktorum yıllardır düzenli takipte olduğum doktor kasıtlı bir durum olduğunu düşünmüyorum aynı gün sezeryandan çktığımda bekleme odasında bir kaç anne daha vardı kimsenin eşi yoktu
Belki hastaneden hastaneye değişiyor olabilir bilmiyorum
Benim için zaten girip girmemesi çok önemli olmadığı için çok önemsememiştim girmemesi daha iyi bile oldu kesin düşer bayılırdı😅