Sakakusu Kızlar her yemekten sonra elim ayağım dökülüyor. Ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum. Tansiyon şeker hepsi normal çıktı. Ama ben hiç iyi hissetmiyorum. Doğum mu yapacağım yoksa🥺
ardaada Sakakusu Çok normal son zamanlar dakikan dakikana uymuyor bir çok enerjiktim yürüyüşe çıkıyordum 15 dk sonra yoruldum yatacağım diyordum😂
11-02- Sakakusu bende aynıyım gece yıldızları sayıyorum artk uyuyamıyorum yatsam bacaklarım sızlıyor yatmasam uykusuz kalıyorum gündüzleri de mide ağrısı vs derken zor geçiyor
huzunkovankusu Sakakusu 34. Haftadayım ben bayadır böyleyim. Ayakta duramıyorum çok kötü oluyorum. Elim ayağım tutmuyor başım dönüyor. Çok kötü ya.
Sakakusu ardaada Sadece yorulmak değil ki bayılacak gibi hissediyorum nefesim kesiliyor sanki ama bişey yok diyorlar
Aysegulmer Sakakusu bazen benimde başım dönüyor sanırım ama kan hacmimiz artmış doğum yaklaşmış olduğundan olabilir diye düşünüyorum
Sakakusu bcakmakoksuz öncesinde çok sıkıntı yok ama sonrası beni çok yıpratıyor. Şeker ve tansiyonda normal olunca kolestrol mu yüksek çıkıyor acaba dedi hemşire
Sakakusu huzunkovankusu Sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah ama böyle oldukça hemen doğum yapmak istiyorum🫣