Sabah kahvaltı yapıyorum ( 2 yumurta, 1 dilim peynir, ceviz, domates salatalık havuç vs, avakado ve çoğunlukla süt içiyorum bazen de çay.
Öğle dünden yemek varsa onu yiyorum yoksa protein ağırlıklı yemek hazırlamaya çalışıyorum genelde. Kıymalı makarna, peynirli salata vs gibi.
Aralarda da kefir/süt ile ceviz, badem, fındık veya meyve vs yiyorum.
İlk 8 ay neredeyse hiç acur cubur yemedim. Çikolatadan soğudum.Şu an 38+5′teyim son zamanlarda tatlı isteğim arttı çikolata falan da yiyorum😄