ipeklinaismom sonuç erkek mi çıktı pekı ben 12 haftalıkken 2 li için gittim Dr %60 erkek dedi ama kesin değil dedi 5-6 dk. Bakmıştı ultrason da pazartesi günü perinatoloji ye gıttim 40 dk ya yakın çok detaylı baktı kız dedi (nub göre dedi) dün ayrı bi Dr gittim prof du 2 dk anca baktı erkek dedi kafamda deli sorular erkek dıyenler neye göre dedi bilmiyorum ilk erkek dıyen gerçi %60 çıkınti var gibi dedi. ama son gittim neye göre erkek dedı bılmıyorum😊🤷🏽♀️