papatyamm_
İnşallah 1 sen önce düşük yaptım ve korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan doktorum da iki hafta sonra gel dedi kalp atışı için hiç bir sıkıntı yok dedi kesenin etrafida temiz yinede içim rahat değil🥺 inşallah o minik kalp atışını duyarsınz güzel haberlelerle gelirsiniz 😍rabbim hepimize hem hayırlı evlat hemde sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🤍