Fertamir ve decavit yazdı doktorum.ama fertamirde süt ve süt ürünleriyle birlikte kullanmayınız diyor.kahvalyı yapıyoruz peynir vs yiyoruz.bittikten sonra ilaç içiyoruz.yemekte de aynı şekilde yoğurt yiyorum mesela.bittikten sonra ilacı içmem gerekiyor.onlar da süt ürünü.ben anlamadım nasıl kullamjcaz bunu