Kızlar tsh degerim normal ama serbest t4 referansın biraz altında, 2 ay önce de test vermiştim o zamanda düşük çıkmıştı normal demiştim saglık ocagındaki doktorum ama şimdi dahiliye gorunse iyi olur dedi 36.haftamdayım bebekte bi sorun olur mu korkuyorum