Edos1212 Kızlar şuan 5 takım yenidoğan 3 takım 3 aylık kıyafet almisim bı kaç takımda 3 6 almışım. Mart sonu doğum yapacağım inşallah erkek bebek şuan benim 6 9 mu almam lazım hangi aydan daha çok almam lazım kafam çok karışık
Pinarrrrrrrra Edos1212 aynı sorun bende de var Mart sonu doğum yapacağım 5 6 takım yenidoğan var 0 3 aylık da baya aldım 6 9 aylıkta gözüme takılanları aldım zam gelmeden almak lazım diyerekten. Kimisi çok çabuk küçülüyor çok fazla 0 3 aylık yada yeni doğan almayın diyenler oluyor kaç kilo doğacağıni bilemiyoruz.
Edos1212 sakinanneee3 bende öyle düşünüyorum az alıp dogduktan sonra kilosuna boyuna göre gidip almak daha mantıklı geliyor bı kaç takımda 6 9 alsam bı sure idare eder diye düşünüyorum
Edos1212 Pinarrrrrrrra o kadar kafa karıştırıcı ki bence her aydan bir kaç parca alip doğduktan sonra alisverise çıkmak daha iyi gibi
Pinarrrrrrrra Edos1212 aynen onun için bence daha bişi almamak en iyisi bezde biraz stok yaptım tabi her çocuk aynı değil numarada hemen değişebilio diye cok almadım