Elhayal seerappp benim 2.gebeligim ilk gebeliğimde çalışıyordum sürekli ayaktaydim gece hissederdm ama şuan evdeyim sürekli hareket halinde yürürken bile hareketli beni durduriyor Doktora sordum korkulcak birşey yok dedi ilk gebeliginiz mi
Elhayal seerappp nie öle sordum ilk gebeliğimde 20 lerde hissetim smdi 16 da minik seyirme 18 den sonra tekmesini net şekilde hissettim ondan sordum
071018 seerappp bide 1 fincan Türk kahvesi içip sol tarafa yatarsanjz daha çok hissedersiniz hareketleri
seerappp 071018 evet yaptırdım hiç problem çıkmadı ama forumda okuyorum herkesin kıpır kıpır sanki benim çocuk sürekli uyuyor
seerappp Elhayal evet evet ilk gebeliğim bugün tam 23 hafta oldu hareketlerini hissediyorum ama mesela öyle kıpır kıpır değil detaylı ultrason da bile uyuyordu gittiğimizde
11-02- seerappp o haftalarda hareketlerde sıkıntı olabiliyor bazen hareketli bazen hareketi az oluyor 30. Haftadan sonra düzelir cnm merak etme
071018 seerappp bende direk nazal kemik yazıyor 2,88 yazıyor ama doktor birsey demedi ben kendim oranlara bakıyorum küçük ama doktor bursey demedi
seerappp Syddddd bugün tam 23 haftalık olduk 22+3 haftalıkken gitmiştim evet gayet sağlıklı 23 hafta ile uyumlu olduğunu söyledi
071018 Syddddd merhaba size birsey dediler mj sizin kaç ben 30 haftalik şuan 20+4 de 2,88 yazıyor şuan fark ettim nette ki oralarda göre küçük değil mj doktor birsey demedi ama