Dilrubaozsukonyr Kızlar gebelik düşünüyorum. Korunmayı bıraktım. Doktor Apikobal ilaç verdi ilaç talimatında hamileler kullanamaz yazıyor. Doktor gebelik düşündüğümü biliyor sonuçta ilacı hamileyken kullanan var mı ? Sorun yaşadınız mı?
Asus1 Dilrubaozsukonyr şu an düşünüyormuşsun belki doktor ondan vermiştir ama gebelik döneminde apikobal asla kullanılmaz içindeki yoğun b6 vitamininden dolayı. Gebelik kategorisi x tir asla kullanılmamalı. Veren doktorlar oluyor maalesef ama kullanımı anne ve bebek için çok riskli ve zararlı